heartbeats

chacha.

klockan är snart sju, och alicia hämtar mig snart för att sedan dra vidare till ellen. där empygirl också är =) sover hos alicia inatt också. hoppas på att det blir en trevlig kväll, men det tror jag nog =) känns skönt med helg också. ska sova hos alicia i två nätter nu, vi ska ha oth maraton. så det är nerpackat med resten av sakerna, en deo, tandborste, mjukisbyxor och tröja. haha, tror jag klarar mig på det. plus pengar till hockeyn imorgon, tror vi skulle på den också.
webcamar med alicia nu också, hahaha det var skitlängesen jag gjorde det med nån. hon springer fram o tillbaka som en tok, s er väldigt stressad ut.

gjorde matteprov idag, till och med A-delen kändes svårt. B-delen var en mardröm. jag är orolig över mitt vg i matte, lätt svåraste matteprovet jag gjort någonsin.....

aja.
ska hejja på alicia nu, så hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0