wednesday

godmorgon, var ett tag sen jag skrev bara för att skriva.
har inte så mycket för mig så jag berättar litegranna.

har sovit hos moa/anton sen i tisdags till måndag, har haft riktigt trevligt faktiskt. och i måndags kväll drog vi ner till smacken för lite grillning, det var inte min roligaste kväll på sommarlovet kanske men det dög. sen for vi runt lite innan vi landade hos moa, men jag drog mig hemmåt efter en stund.
igår tog jag och juliasö bussen in till staden. var där några timmar sen rullade vi hem igen, var hemma någon timme eller så sen for jag till viktor. drog därifrån efter ett tag och for till moa. slog på en film, men efter en timme av den rullade jag därifrån. åkte upp till örnen där julia var. for hem innan 1 nån gång.
så jag måste säga att tisdagen var mest händelserik. bra som dåligt.
satt mig vid datorn en stund innan jag la mig igår, och väl i sängen somnade jag rätt snabbt.
blev väckt av pappa vid elva, låg och drog mig ett tag. sen klev jag upp och duschade.
han drog iväg och åt lunch med royne och farbror, jag ska till mamma för att snacka utlandsresa. 19 februari har vi bokat på kanarieöarna, San Augustin. så det ska bli skönt, dock ett tag dit men nu ar jag nått att se fram emot iallafall..

ont i halsen, hostar, så jag vilar från träningen idag och kollar på istället.
men nu slutar ja skriver, hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0