mittnorden dag 1

började dagens match med oavgjort, 0-0- bättre än förlust, sämre än vinst. men en poäng i ryggsäcken fick vi allt. ukraina stog som motstånd och vi borde ha vunnit, men det är som det är ibland. efter matchen stannade jag kvar ett tag med elin, hade planerat att kolla på 96ernas andra match, men orken fanns inte så jag rullade hem, duschade och åt mat. sen kom moa hit och vi drog ner på fältet återigen för att kolla på fotboll. var där tills den allra sista matchen för dagen var slutspelad. sen for vi vidare till macken för att handla choklad och hallonsoda, satt oss på kyrkogården och fånade oss framför kameran. efter ett tag kom anton, robin och viktor. vi bestämde oss för att åka till donken, så det gjorde vi. köpte mig en muffins som jag skulle kunna vara mätt på i en vecka känns det som, och efter ett tag drog vi därifrån. lämnade av cicci och for hemmåt.
imorgon väntas nya tag och det ska spelas två matcher till. halv tolv har vi samling, men om jag är så särskilt pepp vet jag inte. men det är lika brare, spelar som sagt bättre när jag inte vill, haha ..

grillfesten vi alltid brukar ha hos farmor med släkten är imorgon också, så efter sista matchen åker jag hem och duschar och rullar sedan ner till farmor. så där spenderar jag min fredagskväll, men det ska vi kunna offra väl :) nejmen det brukar faktiskt vara kul, daniel kommer i år också, han har man inte sett på länge kan ja lova.

men nu ska jag lägga in lite bilder sen försöka sova










godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0