guess what

händelserik dag, har dock inte hänt speciellt mycket men det är ett steg framåt iallafall.
började dagen med att alarmet gick, borstade tänderna, tog på mig kläder, hämtade kameran hos julia, packade lite osv. sen vandrade jag upp till busshållplatsen.
väl på bussen ringde jag och bokade tid på vårdcentralen, sen när jag var framme i stan hämtade mamma mig och vi for vidare till söråker.
hon kände på halsen och gjorde halsprov och allt det som dom gör. som jag trodde så var det halsfluss, så mamma ska hämta upp penicillin när hon åker hem från jobbet så det ska nog bli bra snart.
har också ringt till timrå gymnasieskolas studievägledare och bestämt möte med henne imorgon. blir även inskriver på samhälle på fredag, dock får jag inte gå på skolan på fredag men på måndag är jag fit for fight igen!
nejmen så jag och mamma ska hämta mina grejer och lämna nyckeln i torpshammar i helgen. känns skönt, hoppas det går bra på måndag bara. haha nu måste jag börja om på ruta ett igen, men det ska nog gå bra.
så ja, min torpshammartripp är redan över. men jag är glad för de =)

men nu ska jag göra nått annat, hedå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0