feelings

ärligt talat så har jag inte en jävla aning om vad jag håller på med.
varför ska jag flytta ifrån allt jag har? allt jag kan och allt jag vet? ..
jag finner bara mer och mer nackdelar och jag börjar tveka.
kommer jag verkligen klara av att ta hand om mig själv, kommer jag
orka vara borta från mina nära så pass mycket? jag är så beroende av
trygghet att jag börjar tvivla på mig själv ..
som jag har sagt länge nu, jag är livrädd.

jag vill vara kvar, men jag vill också härifrån så mycket.
jag vill känna på någonting annat än det som varit likadant
i flera år nu, men samtidigt vill jag ha det som det är.
ärligt talat så vet jag inte vad jag gör, och vad kommer hända nu?
nu när jag flyttar ifrån allt jag har, allt jag kan och allt jag vet ..


Kommentarer
Postat av: ellen

jag sitter här och gråter,. fyfan vad jag kommer sakna dig sara men jag hoppas verkligen att du får de bra och att du kommer hem ofta!! <3

2010-08-14 @ 01:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0