^

goddagens

klockan var väl runt halv nio-nio när moa och hennes mamma kom och hämtade mig igår. for in till selånger, vandrade omkring litegranna. köpte mig en töjning så det ska jag fixa inom kort hade ja tänkt.
senare kom anton&viktor in, vandra omkring lite till och sedan blev vi hämtade av viktors pappa. hamnade nere hos någon jocke så vi var där ett tag. kom hem vid ett ungefär.
vaknade imorse av ett sms av jennifer, vi bestämde lunch vid tolv och så blev det. en kebabrulle senare skjutsade hon hem mig till mamma. tog moppen och for ner till bsk. tjejerna tog hem vinsten och jag åkte hem. vad som har sagts så blir det bio ikväll, men jag vt inte hur planerna ser ut så vi får se hur det blir. 
orkar inte skriva mer nu så hejdå 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0