hej och hå

imorgon har det gått en vecka sedan jag flyttade till torpshammar. måste säga att dessa dagar kan ha varit bland dom läskigaste, roligaste och händelserikaste dagarna i mitt liv. har träffat massvis med människor och jag har gjort saker som jag aldrig trodde att jag skulle göra. men jag har haft mina tankar om att ge upp och åka hem, men jag kämpar på lite till.

idag fick vi ha på oss brandkläder, mask och en 18 kilos tung tub på ryggen. skulle först gå ett varv och sen springa ett. haha hua, det var roligt men jobbigt. sen fick vi sluta, gick och packade en väska sen gick vi till bussen. så nu är jag hemma över helgen. jag och moa ska nog dra in på selånger ikväll, åhhhhhh vad jag kommer sakna människan...... menmen, vi får väl passa på nu så

nej nu tänkte jag, KANSKE hoppa in i duschen för andra gången idag, eller så ska jag göra någonting annat. vet inte ännu. hejdå
(bilder kommer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0