yeah

haha juste, måste bara berätta om en grej idag. 
det kommer säkert inte vara ett dugg kul nu när jag skriver ner det, men jag skrattade som aldrig förr ungefär idag. hAHAHAHHAHA

idag när vi skulle på hl/es , så var dörren stängd. så vi tänkte att vi inte hade börjat än. så vi satt oss på bänken utanför. jag var på stolligt humör och går mot dörren, rycker i dörren för att kolla att det var låst, och ja de vare. också ska jag skämta till det och låtsas kunna nån jävla kod och grejjer, så jag börjar pyssla och grejjor, haha också lägger jag örat mot dörren som dom gör på film, haha då öppnas dörreen!!! ahahaha fyfan vad jag skrattade. jag märkte inte att nån låste upp dörren inifrån också står jag där som ett jävla fån och tokskrattar. haha
FAN VA KUNG MAN ÄR..
lätt dagens bästa. AV DEN BÄSTA, mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0