ville inte va den som blev kvar

jag erkänner att min blogg känns som en dagbok, fast mer tråkiga inlägg om vad jag gör på dagarna.
ibland händer det att jag länger ner lite låttexter, lite deppiga texter, nån bild sådär och lite musik. men ska jag skriva ner mina känslor och hur jag mår just den dagen, är det meningen att jag ska visa mina ynka få läsare vad jag känner ? .. jag har ingen aning, för det mesta är jag förvirrad och vet inte vad ungefär. jag fortsätter som jag gjort förut, om nån månad eller så kanske jag har en kamera också. kan tänka mig att det blir lite roligare att kolla? då ... hehe

aja*

önskar att jag gått på skolan idag, vill vara med på matchen ju.
dåligt sara dåligt.
nu blev jag smått irriterad på mig själv, menmen. kanske ska dit och kolla?
men vart är den? och vilken tid?
....... ska nog kolla upp det. hähä
på lördag är det den nittonde va ?
iaf så ska jag johan och jens vara med i mammas jobbs lag och spela fotboll mot andra fabriker typ. haha, jag ser framför mig en massa gubbar och så vidare. vet inte om jag ska skratta eller gråta, menmen.
ska hämta mig ett till glas vatten, och försöka bättre designen litegrann.

bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0