söndag

sitter här i min ensamhet och kollar på nikelodeon.
heeheee

var ett tag sen jag skrev här, eller ja menar mer än fem rader ungefär. men det har inte orkats, men nu kanske jag är tillbaka. jag vet inte än

förra veckan stog det fullt på schemat,
måndag: match mot söråker med div4.
tisdag: match med div1 = 95
onsdag: träning
torsdag: match med div2.
fredag: måla hos moster.

söråkermatchen slutade med att jag stog i mål.
95matchen sög och den vill jag inte ens nämna igen.
träningen var tråkig eftersom min vad mådde dåligt.
div2matchen var våran, vi skulle ha vunnit. mennejnej, två-två slutade matchen.
målningen hos moster gick bra. har lite kvar bara ............

igår vaknade jag vid halv ett ungefär, sen fixade jag mig lite och for sen till jens föräldrar, berith fyllde år häromdagen, nionde september. så vi firade henne, men jag och mamma åkte alldeless efter vi kommit dit, till gärdehallen. mamma skulle vara speaker, så jag hängde med dit. sen åkte vi till jens föräldrar igen. åt mat och så vidare. byggde ihop en träningscykel där i slutet också, haha ..
köpte även hårfärg igår. ska färga det idag, efter jag frukosten. jag har laddat med mössor, för jag kommer bli orangehårig, tror ja. HAHA HÄRLIGT

aja, jag varierar lite iallafall

sitter här och tänker på att det är dåligt att dom dubbar också. ser så dumt ut bara......
kanske lämnar in en protest. men
insåg just att det är småbarn som kollar på
nikelodeon, eller iallafall först och främst. h ä h e h ä h e
barn borde lära sig läsa tidigare, jaja

hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0