yäyä wowo

min mage är fan värre än vanligt.


den som inte känner mig så värst bra och läser det här, undrar säkert vafan det är för fel på min mage. att jag har värsta magknipet eller diareén eller liknande. LUGNA PUCKAR... haha
så är det verkligen inte. berättar kort, när ja var sex år började det här, jag har ont i magen i tio dar till tre veckor, sen går det över och jag är smärtfri i sex veckor. sen gör det ont i tio dar till tre veckor igen. sen kommer dom smärtfria sex veckorna osv. det är regelbundet, och ingen jävla läkare i världen verkar hitta vad som är fel. jag är lika irriterad som gud måste vara på oss människor ibland, men jag äter mina mediciner och kanske förblir en trött irriterad människa i hela mitt liv. haha det hade ju varit rätt illa det, menmen...
fin berättelse sara:):):):):):): - haha men nu klickar det nog lite bättre detdär med magen iallafall (Y)

va inna på blondinbellas blogg och läste nyss, hon har ju tydligen en assistent, och den assistenten hade skrivit ett inlägg nu för nån dag sen när självaste blondinbella va på sjukan. fan va lyx, jag skulle också vilja ha en assistent. så varje gång jag är på sjukan, tränar , är på skolan och kanske tom inte orkar skriva, då slänger min assistent in ett inlägg. så inte mina fans blir oroliga om vart jag är och varför jag inte skriver.......
HAHA FANS... jagvet ni är många



hårt att vara känd ibland.

nu är jag töntig igen. som sagt, jag går på tradolan

Kommentarer
Postat av: aalicia

I (L)SARA!



DITT STÖRSTA FAN FOR LIFE!

2009-09-01 @ 23:34:51
URL: http://aaliciayman.blogg.se/
Postat av: ssara

hahahahhahah ofccc

2009-09-05 @ 21:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0