tisdagkväll

jag är för trött ör att sitta vid datorn, men min tv funkar inte, och sätter jag mig i soffan somnar jag där.
funderar på att ta en dusch, raka benen skulle faktiskt behövas. hmm

haha såg att jag lyckats fått blåmärken på ena benet igen, efter mina målvaktsinsatser. haha hua, det är inga klena bruna blåmärken, DET ÄR ÄKTA LILA BLÅ RÖDROSAAAAA FÖFAN.. haha nedå, men jag verkar ha lätt för att få blåmärken iallafall. det är en sak som är säker.
har lite huvudvärk också, men det är lugna puckar.
jag brukar överleva smärta även om jag alltid klagar, det är bara en del av det hela ju ...
åter om duschen, har inte bestämt mig om jag ska duscha håret eller inte. tror inte det kommer bli speciellt fett imorgon om jag inte gör det, och jag har ju ändå träning imorgon också. haha det låter som att jag inte vill duscha alls i huvudtaget. det är bara det att låter jag bli att duscha håret, blir det mindre jobb med håret imorgonbitti, det är pluspoäng.
för jag känner redan nu, att jag kommer vara mer döende än levande imorgon.
kom på nu att vi börjar tio över också, HÄRLIGT
nu ska jag gå och raka benen. haha ANTECKNA det tack

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0