tisdag

bilddagboken dampar, jag mår illa och har ont. min dag har varit allt förutom bra, typ.

klev upp efter lite om och men imorse, var dödens trött och kände mig inte pigg i huvudtaget.
men på skolan åkte jag iallafall. tog vinterjackan för första gången idag, funkade bra det..
dagen har rullat på, haft matte. teknik, hl/es, so osv.
åkte hem, fick pannkakor som pappa gjort. nu väntar jag in klockan, klockan fem har ja samling på ncc, match sex på älvvallen. vill helst bara att matchen ska vara över, för jag är spysugen och otroligt osugen.
jag hostar också.
edvin har varit dum hela dagen, och jag och elin började disskutera så vi sluta på olika håll denna skoldag också. som att jag orkar med denna dag, not.
och jag säger aldrig not. bara i oseriöst tillstånd.
nu är jag seriös......................

hejdå jävla anusdag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0