söndag

morning.
drog faktiskt igång dagen med en köttbullsmacka. haha ... den va god också

såg på nya wallander igår, tyckte den var lite annorlunda men den var ändå bra. sen gick jag och la mig på en gång, gudars va trött jag var. låg och lyssnade på ljudboken som jag nästan glömt, och som aldrig ta slut för den delen heller. men jag låg och halvsov så då slog ja av, det börjar bli lite intressant igen så ikväll kanske ja får reda på hure går.
om 25 minuter ska ja vara på kansliet, har ingen skjuts därifrån men tror inte dom lämnar mig där.
magnus sa för några dagar sen att jag skulle stå, men läste på hemsidan att gudrun skulle vara med, så jag antar att jag är utespelare. har ingen som helst aning, men det blir bra det.
nu ska jag dra mig till badrummet och borsta tänderna, packa ryggan och sen åka.
vi möter alby idag, hoppas på vinst. tror det var dom vi vann mot sist, men vi hade oregistrerade spelare så dom ''vann'' med tre-noll. så nu jävlaR.
efter matchen ska ja hem o duscha, sen sätta mig ner och plugga djävulen. hohoh
haha nu fick jag nån sorts kramp i benhinnan,
AHHHHHHHHHHAAHAHAHHAJJJJJJ VA ONT DE GÖR.
måste gåååååååååååååå hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0