söndag

godkvällllllaaaaaaaa........
orkar inte för nått sånt där otroligt otroligt otroligt otroligt seriöst inlägg ikväll. får bli litt som de bli
har varit en lång dag iallafall.
alarmet ringde nio imorse, gick upp och fixade. mor min skjutsade mig till kansliet, och resan mot alby började. jag amanda julia och anna fick åka med fredrik, hahhahaha gud va less han måste vara på oss nu iallafall. hemresan va fan värst. men en glass fick vi av alejandro iallafall. tummen upp för de, aldrig fel.
vi ledde med två noll efter fem minuter. ch matchen slutade med 4-1 till oss. tre poäng i ryggsäcken fick vi iallafall.
imorgon är jag ledig och ska då plugga med elin, ska hämta na imorgonbitti också.
har inlämning och prov i veckan. så det passar bra med en pluggdag. har jobbat lite matte idag också.
mina vader mor allt utom ok också. o jag ville tydligen att ni skulle anteckna det, hahaha SÅ intressant var det.
tänkte REKLAMA ett band också. kanske inget för min smak. men jag har lärt känna fredrik, min tränare idag litegranna. new ethic ...................
hähähähäähähähäh

byE

Kommentarer
Postat av: a

2009-09-20 @ 23:06:44
Postat av: alicia

grattis till vinsten, den var behövlig :)

2009-09-20 @ 23:07:16
URL: http://aaliciayman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0