really ?

godmorgon, hemma ännu en dag.
tog mig iallafall på mötet igår, som även gick bra. stannade och kollade på träningen också, fast vart mest fotbollssnack med julia helena och yman. längesen jag skrattade så mycket faktiskt .. jag vill vara med på matchen ikväll, men det känns både fel och ja fel. haha.. men liksom först vara hemma från skolan, sen vara med på matchen. det är mest för att det inte finns några målvakter typ, som jag vill liksom vara snäll. menmen, får väl vara hemma. JAG ÖVERLEVER välle.

nu ska jag kolla om mina chokladbollar är klara..... hähähää




tv är viktigt


musik är viktigt för mig ..


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Du skriver med vackra ord gumman. Läser och ler, läser och ser, läser och förstår. Kämpa på nu hjärtat! Mycket är på g. Kramar

2009-09-17 @ 11:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0