onsdagskväll

klockan är halv elva. jag ska snart ta mig en kvällsmacka.
tänkte först bjuda på en ful bild sen i lördags, mammas jobbgrej ja berättade om.
hähä njut


haha ser ut som en köttbulle i mina bästa dar.......................

kanske kommer nån till, ska se resten imorgon. (Y)

har precis renskrivit lite på son, ska lägga mig senare också och fortsätta skriva för hand hade ja tänkt, och renskriva imorgon efter matchen.
hade målvaktsträning idag, har gått bättre om jag säger så. enligt frredriKK thaaaaaa MAN så brukar dom vanligaste målvakterna vara lite knasiga, och det passade mig bra slängde han in i hans meningar också. fick sån jävla damp, stog o skrek och hade mig. haha pinsam tjej.
mÄnmen.

vi hörs imorgon.
byeeeeeeeeeeeeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0