onsdag

ska kanske börja byta om lite, fem äre träning satt.
måste tvätta bort smink o grejjer, hoppas också på att det inte blir
samma uppvärmning som sist iallafall. vilket jävla helvete, men jag tog mig igenom det iallafall, lite stolt över mig själv. hahah, har varit med om värre, men vafan min mage gjorde ont.

ska ha målvaktsträning med mange idag tror jag också, om det var det han menade. ska visa upp honom min klumpighet också, elikamed mitt blåmärke på benet. HAHA...

OCH HURRNI, mattias får inte åka på ica på skoltid längre.
så nu kanske alla, exakt alla vet om det.

haha han har sagt det till typ alla på skolan idag, jag bara skrattar jag. haha

gympan va fan kul idag, vollyboll, volleyboll ??? hur fan stavas det.
aja
hinner inte skriva mer.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0