lördag

har inte haft orken till att skriva nått.
men nu är jag tillbaka, snäppet piggare än tidigare dagar ..
ska försöka ta med lite av det jag gjort dessa dagar.

andra veckan tror jag det blir är avklarad. var i för sig hemma igår från skolan, min mage hänger inte alls med i spelet längre. så det var lika bra att vara hemma. menmen.
i torsdag led jag, fyfan vilket dag alltså. tog mig iallafall igenom dagen, endast för att jag hade match på kvällen. haha låter dumt, men så var det. skrev även på för drama på hälsokulturen med biggan, haha lite ångest att jag faktiskt ska vara med. men lika bra man bjuder på sig själv, det är sista året ju. hähä ...
fick iallafall skjuts av nellie till matchen, vi spelade mot heffners. alejando satt mig på mittbacken, för att jag spelade där på en träning och för att det gick bra den gången. därför fick jag spela där jag spelade i torsdags. haha det var det jobbiaste jag gjort i mitt liv ungefär. kändes som jag sprang sprang och sprang. herregud .. aja, det stog iallafall 1-1 i halvlek. jag och yman var vi båda less så vi bytte. jag ställde mig i mål, och hon blev utespelare. efter kanske några minuter i andra, drog julia a på sig rött kort efter två gula. och det blev straff, inte ett dugg förvånad blev jag heller. haha, men jag tog den iallafall. så det var ju bra. gjorde några räddningar som jag är halvt stolt över eftersom jag inte brukar stå i mål. men dom gjorde ett mål faktiskt, även dom långa missa höga bollar. haha ...
men vi hade gjort tv mål till innan, så vi vann tillslut.
fick åka hem med yman, hon färgade även håret den kvällen. sjukt va snygg kvinnan är.......
menmen. i fredags var jag ju som sagt hemma, åkte hem till mamma för att hämta medicin, ghon hade även kommit hem från paris, fick en parfym. happyface, den luktade gott också. hehe ..

igårkväll såg ja fotbollen, fyfan va dåligt dom spelade. kände mig inte ett dugg stolt över mitt eget kön eller mitt land i huvudtaget efter den matchen. dom skulle ha vunnit........
men jag hejjar på grabbarna idag istället, blir nog vinst, hoppas jag.
sen la jag mig och kollade på 17 again, hade dock ingen text men jag tror jag fattade. den var bra också, inte jätte men hyffsat. sen slog ja på fighter med channningggggggggg baby. ögonen slocknade mer och mer så jag såg klart den idag. den var iallafall bra, jätte.
klev upp för en stund sen, har legat och degat bara.
pappa håller på o göra ris kyckling och curry, så det blir middag inom ett tag också.

slänger in lite låtar också*
sara bareilles - gravity
kent - kärleken väntar
maxwell - this women work
the fray - heartless /cover
imogen heap - hide and seek
john mayer - free fallin' - gravity - slow dancing in a burning room

hedå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0