lördag

ja nu e ja här igen.
fan dagen har varit bra, och rolig.

vid halv elva imorse kom jens och johan och hämtade mig. vi tre skulle ju som jag har berättat tidigare vara med och spela med mammas jobbs lag. vi spelade fyra matcher. vann tre, den sista vann vi tvåsiffrig. inte illa ju, HÄHÄ. lyckades även göra två mål under dagen. det var kul, lärde känna lite nya människor och sådär. haha det är inte så att jag är vän med mammas jobbarkompisar. men ni fattar tror ja (Y)
tunadal kom iallafall tvåa tillslut. efter stavskytte? fotboll, cykelstafett, vanlig stafett, o pilbåge tror ja det var. allt slutades med en dragkamp mellan grabbarna. vi slutade tvåa, och det var en riktigt kul dag iallafall.
hämtde moppen hs moster förut också, dom har åkt till stockholm idag, imrogon åker dom utomlands. AVUNDSJUK. men jag överlever väl
sen hämtade jag kläder hos pappa. nu e ja hos mamma.
blir lite konstigt skrivet nu i slutet, men jag orkar inte.
bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0