tisdag

hej.
ska bara gå och ta en mjuk pepparkakabit.

tillbaks.......
och fan va min pappa är bra på att baka. :):)<3
mums , hahahahahahhahHAHAHAHAHHAH

sov hos jn inatt, och när jag får imorse, klev hon upp. fattar inte hur människan hinner till skolan jämt. SJUKT, aja .
insåg nu att jag inte har någon aning om vart min telefon är också, ska bara leta. bye igen

hittade den, (Y) pappa ringde också. han verkade ha trevligt han, så det är bra.
håller på att göra lite middag till mig också, så jag inte svälter. kanske ingen risk, men försäkerhetsskull tänkte ja.
elin hånkade iallafall med mig hem efter skolan, men hon drog för en stund sen. så nu e ja lonely, ba å kom hit. haha ...

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0