I'll find another you

du springer aldrig ifatt,
när jag väl är där.
jag vill inte tänka framåt,
men är livrädd att fastna ,här ..
nu kan det vara för sent
att säga som det är.


vi testar nya vägar,
som aldrig tycks ta slut.
vi har försökt att fånga den andra,
men aldrig nått ut.
jag vill ha en sista chans,
så jag säger det rakt ut ..

jag vill ha dig nu,
som jag hade dig förut

jag vet att det är svårt över telefon.
men när jag har dig nära,
vill du därifrån..
jag vet att du har tänkt,
men berätta hur du mår.

försöker att träffa andra,
men det inte är så lätt.
jag har försökt att tänka bort dig på alla sätt.
det är dags att lägga på,
men att stanna känns så rätt.

och jag vill ha dig nu
som jag hade dig förut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0