birdinfluuuuuuuuuuuuu ?????

jag mår dåligt,
jag ska gå på skolan imorgon,
jag ska träna imorgon,
jag mår fortfarande dåligt*

jag kommer inom kort att sänka mina ögonlock för att sova, tänkte försöka mig på ljudboken men då senaste gångerna har jag somnat och tappat bort mig. illa, så nu när jag redan vet att jag kommmer somna skiter jag i ljudboken.
jag har sån jävla huvudvärk, jag hittar inte tempen och jens förslag om antons temp som man tar i arslet lockade inte. kul kille liksom, hähä
och mamma säger att jag måste gå på skolan, tänk om det är fågelinfluensan, för VEM HADE DET FÖRVÅNAT??:O:O:... eller till exempel svininfluensan, who knows liksom.
men nejnej, jag ska gå i sÄrberges korridorer och smitta alla, ALLAALLALLAALLALALALALALALALLAAA speciellt året sjuor, hahaha fyfan.
mänmen.
nu ska jag sova.
sova sköönt, sovasovasosososoossooovaaaaaaaaa........
och jag har alltid undrat en grej.
längtar man till morgondagen, då känns det som att man har sovit en evighet när man vaknar. men om man verkligen inte längtar tills imorgon, då känns det som att man nyss somnat när man vaknat. irriterande det är ju, jag blir typ galen.
HULKENNNNNNNNNNNNNNN

natti nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0