snart fredag

hallådär.
klockn är strax före tio, jag ör dötrött och vill sova. men tänkte vänta tills mamma kommer hem, ska fråga om jag kan låna nå kläder av na, så att säga.......

jag somnade förut som ja skrev att jag skulle göra, sen gick jag bort till moster. alvin fyller år idag, haha storgubben. va gott fika och trevligt var det också. sen åkte vi vidare, mamma och jens köpte mat på sibylla, jag tog mig bara en korv för jag hade äte lite redan. sen har jag bara legat i soffan och halvsovit ungefär, fast jag har faktiskt dammsugit mitt rum, haha det behövdes kan man väl säga.

sitter och kollar på plastikkirurgi, det är fan intressant.
och nu kom ja på att jag ska kolla lite gymnasien och sånt.
så bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0