onsdag

godmorgon, klockan har för två minuter sen slagit halv tolv. jag har hunnit med mycket idag faktiskt, det känns bra. låg kvar
när mamma och jens la sig igår, låg jag kvar i soffan för att se på tv. jag hade verkligen bestämt mig för att gå upp och sova. men jag kunde inte sen, det var så himla mörkt och efter en dröm vågar jag knappt kolla ut genom fönstrena på kvällarna längre. inte när jag är ensam .... hehe
så jag låg kvar ändå..................... menmen, mamma väckte mig imorse vid halv 8.
så jag gick upp och la mig. jag har sovit så skönt inatt. det var några veckor sen.
har haft så ont i magen så jag vaknat hela tiden, men igår tog jag två tradolan innan jag somnade så då brukar jag sova en hel natt.
vaknade iallafall av ett sms 10 00 exakt. efter det gick jag ner och duschade av kroppen lite, orkade inte tvätta håret. rakade benen osv.. sen gick jag upp och faktiskt städade rummet, så nu är det gjort. skulle behövas dammsugas menmen..
n'sta vecka börjar träningen, och jag har inte köpt handskarna än, ILLA SARA.

idag ska jag vara med ellen och alicia, det är dags att jag gör någonting på det här lovet. ska kanske vara med jennifer nån dag också, men vi märker väl hur det blir.
men jag har i princip bara legat och degat hemma. i måndags låg jag hemma hela dagen tills jag skulle på bion.
igår låg jag hemmma hela dagen utan att göra ett skit, gick inte utanför dörren en enda gång.
idag onsdags tar jag tag i det här, (Y)
ikväll ska jag simma och kanske sola med dom också, tror lotta är med också :)
det ska bli trevligt.

nej nu ska jag kanske fixa mig lite, häjdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0