onsdag

gokväll.
känns som att jag somnar snart ... ZzzzzzzzzZzz

magnus, amanda och yman kom å hämta upp mig på blomster förut, och vi åkte vidare till enjoy.
haha jag tror jag var så pepp att tiden gick dösnabbt.
och jag SÖG balle, hahahaha fan va dålig jag va.
en enda strikejävel. rätt många spares, och några snygga kast med vänstern, HAHA INTE ILLA.
nejmen vi hade kul, sen fick vi hamburgetallrik.
gudars va längesen de va ja åt de, inte nådigt ju.
köpte mig en chokladboll efter allting också, dom har dom godaste i världen ju, hur ska man kunna låta bli ungefär.
mange skjutsade hem mig, och har för en stund sen sett på två oth avsnitt, säsong 2.
jag grinade i båda två, jag e bra känslig ibland jag.
HÄhä..




imorgon ser schemat helt ok ut, skön dag.
men nu ska ja tvätta bort smink, borsta gaddarna, klä av mig, sätta på mig en tshirt, ta mig upp för stegen, lägga mig, och slutligen sova.
lär bli en heel del tänkande också, jaja..
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0