mtv

ja hej, har fortfarande inte börjat skrivit som förut än. men snart går smärtan över förhoppningsvis.
igår åkte vi ju på bio, haha hur kul film som helst. sen åkte vi på biteline och åt mat, träffade även på martin där :)
åkte sen hem, la mig, gick ner i soffan, somnade där.
blev så irriterad, för när jag väl börjat sett på criminal minds ända från början så kan jag inte hålla mig vaken. arg jag va på mig själv där ett tag, men inombords.

idag har jag bara tagit det lugnt.
imorse åkte vi dock på nånting med moster, hon fyndad ett par slalomskidor och stavar. sen for vi hem.
jag la mig i soffan, och har sedan dess kollat på brooke hogan knows best.


nu orkar ja inge mer, så hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0