lördag

godmorgon.
vaknade första gången imorse alldeless efter sju, somnade om och vaknade efter tio igen. klev upp och kissade, gick tillbaka till sängen och försökta somna om. förgäves.
låg och tänkte på allt och ingenting, på vad jag drömt som jag nu har glömt. på ikväll och resten av året.
klev tillslut upp och slog på oth, har släppt några tårar och nu är jag här.
pappa ska iväg senare så jag köper en sallad på cosmos, och jag ska duscha och fixa mig lite också.
spenderar natten hos ellen med henne och emelie tror ja, yman skulle sova hemma. men förhoppningsvis är hon med oss också.

satt och funderade på att jag vill ha nya vantar, ny mössa och halsduk. och helst en jacka också, men vart alla dom pengarna ska komma ifrån det vettefan.
önskar att jag hade ett jobb, helt allvarligt. jag skulle nog vara bättre på att spara mina pengar och så vidare då. även om jag nu är helt hopplös på det, så har jag en känsla av att har jag skulle klara av det. det skulle kännas bättre också, för jag går bara och väntar på barnbidraget hela tiden. en lön hade inte varit fel, menmen ..

mina inlägg är ju hur intressanta som helst, men
en kamera hade jag nog införskaffat mig om jag hade haft det där jobbet, med den där lönen. haha..

nu ska jag försöka få lite information om idag och ikväll av ellen, så jag kan planera min dag lite bättre.
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0