fredag

you can't break a broken heart


låg och degade i sängen ett bra tag imorse, men tillslut kom ja upp. satt bara upp håret med en flät i luggen. sminkade mig och drog på mig lite kläder.

jeanstights, två vita linnen, ett svart linne över det, en rutig färgglad skjorta, och en grå kofta över det.

dagen har gått jävligt fort iallafall, började med engelska, vi hade prov. hade till andra lektionens slut på oss, och jag satt sist kvar i klassrummet, haha det gör jag alltid. känner att jag måste vara så noga som möjligt nu i nian, ska fan höja mig nu sååå vafan.
gick bra iallafall, missade lite på glosorna men det kändes bra på allt annat.
sen hade vi kemiprov typ, igår fick vi skicka fusklapp så den hjälpte mig rätt bra där. skrev på tvåan och trean, hoppas på att det gav bra resultat.
känner mig pepp inför gymnasievalet, även om jag inte har en blekaste aning om vad jag ska söka, haha ...
LYCKAT (Y)
men jag hinner nog höja mina betyg en aning så ja, det kommer nog bli bra.

min största rädsla är att jag inte kommer känna en enda person, att jag är mycket mycket sämre än alla andra i min klass, att alla ska hata mig och så vidare ..
det lär ju sluta så, vem skulle det förvåna.
jag vill inte gå på en för jobbig linje iallafall, natur och samhälle är uteslutet för längesen. haha nu iallafall, kommer nog inte ändra mig om den saken.
aja. vi märker väl hure blir och hur ja gör.

ikväll e ja nog hemma, tare lugnt och sitta här kanske.
pappa har köpt ben&jerrys till mig, kakdeg <3 så den lär jag sitta och smaska på också.

men nu ska jag vidare,
hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0