fame

klockan slår snart halvsju.
nio börjar bion jag ska på, fame.
äntligen ska jag få se den, hähähähä ...
ska bli kul att träffa jessica, det var dölängesen sen sist ju ;o
hon kommer iaf o hämtar mig nångång senare, mamma hämtar oss.

kan lika gärna berätta om min dag, så tiden går.
för jag är klar.

la mig i soffan igår igen.
va så glad över att det först var csi sen criminal minds direkt efter, eftersom jag somnade i förrgår. csi var dock jävligt tråkigt, nå jävla sience fiction eller nått. så blev ännu en gång irriterad eftersom jag insåg satt jag skulle somna. fan missade Cm igen, hahahahha det hårt sara hårt. livet gick under -_-:D
aja. har iaf vaknat och somnat hela och somnat hela natten, gått till mikron för att värma påsen 424230000 ggr. vaknade för sista gången strax efter fyra inatt kanske. sen dess har jag varit vaken. sett på hajattacker (Y), cheaters :S(Y), på pingviner, tv shop osv.
mycket dryg morgon må ja säga, men här sittter jag många timmar senare så tydligen gick det bra.
gjorde några kroketter i brist på mat. mamma hade lämnat pengar men som om jag orkar gå till ica? hahane inte idag..
sen dess har jag inte ätit nå mer.

när mamma o jens kom hem åt dom, sen for jag och m på ica. köpte lunch till mig som jag kan äta i veckan. blev biffar, korv och pannkakor. imorgon blire pannkakor iallafall, hehe.
hämtade upp min mössa och ett par byxor hos pappa på hemvägen också.

när vi kom hem började jag fixa mig lite. kletade på lite smink och drog på mig nå kläder. håret har jag bara slängt i nå spray och grejjer efter jag duschat. lär ha mössan på mig ändå.
nu ska jag bara vänta in kvällen.

bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0