CHACHAAAABLOGGEN

vill bara börja med o säga att jag är en stolt ägare till facebook.
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHA töntig ja lät.


har inte skrivit på ett tag men vafan den som nu läser du överlever.
har iallafall tillbringat mina senaste dagar med ellen och alicia.
alicia har sovit här två nätter och ellen en.
igår gick vi och köpte b&j glass, hhaha vi satt här i soffan och smaskade som aldrig förr. ont i magen fick vi också.
vi har i princip inte gjort nånting, bara ätit mat haha .. typ sett film, pratat mängder, knäppt en massa fula äckliga kort på mig nr jag gör mina vackra grimaser (stttavning?:O:OOOO..) osv.
slutresultatet är iallafall att vi har haft förjävla roligt.
imorse hade jag ställt klockan på tio över tio för att jag skulle iväg och ta spruta. twinrix...
johan hade med sig pappa iaf och vi åkte och fixade det. lämnade tjejerna i min säng sovandesll.
när jag kom tillbaka sov dom fortfarande, men jag tror jag väckte dom, för dom komner båda två efter varandra alldeless efter jag gått ner igen.
ska iaf ta två sprutor till innan jag drar iväg, THAILAND HERE I COME BABYYYYYYY. hohoh (Y)

idag har vi iochförsig varit en sväng till team sportia och köpt målvaktshandskar till mig. magnus kom och hjälpte mig också, mkt snällt. vi for hem igen, och yman åkte för en stund sen....... vi skulle höras senare :)

nu orkas det inte skrivas mer.
BYE


Kommentarer
Postat av: alicia

tack för dessa dagar sara, så jävla roligt att vara med dig även fast vi itne gör så himla mycket men jag hoppas vi fortsätter :):)<3

2009-11-01 @ 01:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0