aqua

julia kommer nog hem imorgon, eller på söndag kanske ?
aj a..
sitter och lyssnar på lite juliamusik iallafall, känner att jag måste bli lite gladare.
har varit irriterad hela dagen ungefär, varför vet jag inte.
förutom att vi kanske inte åkte till thailand, och vi ska inte åka utomlands med mamma heller.
men jag puschar och puschar pappa hela tiden, haha ..
jävla julsoaré som jag inte vill missa, annars hade det inte varit några problem.
det blir både dyrare och svårare att hitta resa nu när allt har blive så krångligt.
och jävla skola som sätter soarén så sent :OO::O:O:O:O:O:O
ska fan protestera, ska börja planera kriget redan nu.
då e jag förbered på måndag, MOHAHAHAHAH passa er.

har suttit vid datorn hela dagen, ska nog ta frma min glass och kolla på tv med pappa. min har ju som sagt gått sönder........... skitkul verkligen


hejdånu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0