44

h e j d ä r

börjar med att berätta om gårdagen.
jag sov ju som sagt hos min moster, sen åkte jag och handlade med alvin och johan, fikade hos moster efter det och for till sist hem. jag duschade och fixade mig, sen skjutsade mamma mig till ellen. när hon var klar gick vi vidare till hockeyn. dom mötte djurgården, jag själv tyckte det var slarvigt, men jag kan inte så mkt om hockey, tkr det mest är roligt att kolla på. men matchen enligt mig var inte speciellt bra. men mitt sällskap dock var det inge fel på alls.
efter matchen gick vi hem till ellen igen, vi pratade med lotta en del innan vi gick hem till mig. vi stannade och köpte glass på shell också, då träffade jag andreas också förresten. sen gick vi till mig igen.
väl hemma hos mig gjorde vi dipp och hackade grönsaker. tog med oss det upp och åt lite.
fick för oss att vi skulle sminka oss och grejjer för att knäppa kort, haha såg lite coolt ut sådär. väntar nu på att ellen ska lägga in lite bilder på hennes blogg, kan inte ta emot bilderna på den här datorn, det är jens satt.

vi ska snart äta lite lunch, sen vid halv tre ska vi åka på gifmatchen.
ska bli trevlans.
kanske ska börja fixa mig lite, är välle välle sliten, har vaknat 3133564 ggr inatt. så trött är jag också, kanske ska sova lite innan vi åker ?...

aja hejdå nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0