fredag 1457

här har det inte skrivits på några dagar. men du överlevde

jag har iaf vare hemma i två dagar, sjukling
har före mesta legat ute på studsmattan, jag har faktiskt fått en linje. inte illa ju



vill bara säga att det är en bikini, hee3eeee3ee33
ja iaf.

tog med mig mina ben och gick hit till pappa förut. skulle hämta klänningarna och äta litegranna, har fortfarande nte bestämt mig vilken utav klänningarna jag ska ha på mig imorgon, hahaha ........ lyckat
också vill jag färga håret idag ju, men lär inte sluta så inte ... sad face
menmen,
imorgon är det konfirmation, HHha vet inte om jag ska skratta eller gråta, det kommer vara dömkt folk, eller iallafall för mycket folk för att jag inte ska bli nervös. sen kommer vi nog att misslyckas med det vi ska göra, h1h1hh1hhh3h3hhh4h4h.
när allt är klart där, åker vi hem till mig och fikar. med n masssa släkt
nu så ...
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0