tisdag 1510

ojojojojojojojojOJ vad trött jag var imorse. låg kvar i sängen till kvart i sju.
klev upp, tjugo över åkte vi iväg.
blev väldigt slapp idag, men ingen dog utav de ne.
dagen har gått rätt bra, roger blev nog lite less på mig på matten, blev så jävla förbannad. kluddade över en hel sida i räknehäftet och slängde iväg pennnan. sen fick han komma och hjälpa mig ..
sist hade vi hälsokultur, rätt ok. grejjade med mitt kinatecken , osv..... har ingen lust o berätta heller, för ja ork int

har match ikväll igen, samling fem. mot heffners i think.
mina skavsår, min höft, och min trötthet idag, kan vara allt annat än bra.
menmen, klarar mig nog .
kul att läsa på lokalfotbollen också om igår faktiskt. he

jullen va snygg idag.


och idag ska jag äta kyckling ris och curry. mumma va gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0