söndag 2106

undrar jag när jag skulle ha mitt kemiprov, kan de ha vare tisdag ?..... hmmm, ska höra med roger imorgon. vi har ju match imorgon, med div 4. men jag e ju som sagt avstängd den matchen, så vi får se. tror jag stannar hemma och pluggar istället. men på tisdag ska ja nog spela med div 1. haha har nyss tränat, känner på mig att jag kommer ha en förjävlig träningsvärk imorgon, har klagat hela träningen. känner att idag äre inte sån där dag då man är sugen på att träna, kände mig inte pepp för fem öre. menmen, ja gjorde väl en del iallafall, och det kändes rätt bra ändå satt. mina vanor har börjat strejka också, bra jävligt bra, verkligen......
fick åka hem med jessica iallafall, snällt.

aja, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0