söndag 1957

jag....vill.inte till.... sko.lan imorron
sjukt idiotisk människa som ens kom att tänka på idén att
låsa in barn&ungdomar i ett klassrum hela dagarna.
vem behöver egentligen prov ? betyg ? jobb ?
fan, skaffa pengaoutomater.
men
om det nu skulle vara ett måste med skolan, så borde vi vara lediga, måndag
tisdag onsdag torsdag fredag. sen går vi i skolan på lördag och söndag.
det hade vare härligt .......................... men ja, vi alla drömmer väl

hohoh och nu börjar wipeout. muskelspecial! hahahaha ..
snyggt tänkt där  ..

nejmen jag kanske ska berätta om min dag istället ..
- blev väckt, JÄVLIGT TIDIGT. klockan var knappt åtta vafan.
men upp klev jag, åt frukost ? hua, ovanligt
sen bytte ja om. och vi åkte vidare till alnön.
micaelas lag hade typ match, föräldrar mot deras lag dårå.... och
dom sa att ja skulle vara med, så va gör man inte .
lalalla, där var jag, feg som fan. haha, men lugna puckar,
jag landande inte på någon iallafall. tur de..
efter de åkte vi hem, satt mig ner vid trummorna och körde guitar hero world tour.
haha var bara tvungen att skriva ner hela namnet, så ni förstår .

sen grillade vi, hua va gott de va då.. haha
men jag saknade mina kroketter, men jag överlevde faktiskt

sen fixade vi slingorna i mitt hår, duschade. och åkte på träning.
tränade, och e ja.
har både match imorron och på tisdag.
kom hem, åt middag.
ha
hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0