söndag 1126

igårkväll dårå.
la mig och kollade på robinson , tyckte det var smått tråkigt men jag överlevde. när det var slut slog ja på resten av föräldrafällan, söt film dedär. och bra ären, jajajajajaja ... sen skulle ja se på djungel george, som vi spelade in för trettio år sen, och då kommer en av johans tv puck matcher upp, hahahahahhaha va söt han var. han såg så liten ut,


huaaaaaaaa bubbben, nejmen gud så säger jag aldrig till honom. haha
tror dock inte att bilden kommer därifrån, en ren gissning att den kommer från hockegymnasiet. om han ens gick där, tydligen sparar jag inte sån information om han i mitt huvud. aja

idag ska jag sätta mig på balkongen och plugga, de e blå himmel och sol ute ju. och jag behöver, verkligen färg på kroppen till skolavslutningen. och lite pluggning skadar inte, vad jag vet har jag matteprov, omprovet i kemi, också måste jag göra soprovet också. hua, menmen, är man borta så är man.....

ikväll är det träning också, dom har lovat att de inte ska bli nån fys, eftersom att vi har matcherna på måndagar. inte så genomtänkt om man kommer med dödens träningsvärk då eller, haha . en fågel viskade i mitt öra och sa nånting om 0hörnor och frisparkar , de gillar vi.

nu ska ja kolla om solen nått våran balkong än,
hejmäre

imorgon fyller filip år, ja de gör han ju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0