söndag 1040

gårdagen var både tråkig........... och lite kul. haha

när jeffe och elin hade kommit hem, så skjutsade mor min mig till jeffe.
när jag kom hade hon färg i håret, brunt. ohohoho och gud va söt hon blev,
fan nu e hon brunett, puss.
sen gick vi upp till maja, var där några minuter, sen gick vi vidare.
simon kom också, då gick vi ner till jeffe igen. fast ja o elin spang in en snabbis
hos pappa hennes. sen gick vi ner igen. till dom andra,
då hade mer folk kommit. kanske ska skriva upp dom, haha -
simon a, stoffe och oscar.
då åkte vi ner till vattnet, gjorde upp eld. och bara va,
sen kom henke, och sist filip.
vi gjorde väl inte sådär jättemycket, haha ..
sen åkte vi upp till jeffe igen, stog där ett tag. sen skjutsade jeffe hem mig.
såg julle i sörberge å, m.

kom hem, mamma låg i soffan o sov, väckte henne.
gjorde mig en hamburgare, hade inte äte nån middag satt.
sen la vi oss båda och kollade på nån film på ettan,
haha vi somnade.
så både ja o maria sov i soffan inatt.
hon väckte mig vid halv elva, låg o pratade en stund bara ..

har tärning ikväll, på bsk faktiskt. var tydligen bra plan där, även gräs.
tack o lov.
sen hade ja tänk mig om vädret tillåter, att lägga mig på studsmattan
och sola, medans ja plugga lite.
låter fint det.
har inge pengar på telen, så ja svarar inte på sms nej.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0