onsdag 1612

ja, var väl ungefär lika trött imorse som igår. fan va skolless ja e.

mamma fick nästan dra mig upp ur sängen imorse, men ja kom iväg iallafall.
haft damp idag, har vare irriterad och allmänt sur bara.
jag gick hem i rask takt iallafall, kom hem. bakade en kladdkaka, och ja tog mig nån bit. men nu står den, orkar inge mer. ska dra mig upp mot träningen fem också, sen hämtar nog mamma mig.

och gårdagens match med 94, mot heffners. vann vi,
5-2. men fy helvete va dåliga vi var. ojojoj hahaha fan pinsamt.
hade inte förvåna mig om dom vunne tillslut, menmen.
alicia gjorde ett skitsnyggt mål iallafall. och lori gjorde ett hon å.
heffners gjorde även ett självmål, hahahahhaha. fult de va
sen gjorde ja två. frispark och hörna.
duschade när ja kom hem, sen satt jag mig i soffan och broderade
på mitt kinatecken. haha, töntsara .... men vafan ja e ju insatt

men nu orkar ja inte skriva nå mer.
hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0