onsdag 1507

klev upp sju imorse, hyffsat skönt. och jag kände att idag orkar jag kliva upp iallafall.
elin och hennes morfar hämtade upp mig vid skylten, släppte av oss vid skolan. och vi åkte vidare till ortviken.
hua va tråkigt det var där, haha ..
i fabriken var det skitvarmt, eller snarare fuktigt.
och i skogen var det antingen soligt, och där vare för varmt. eller skuggigt, däre var kallt. ha lyckat
brydde mig inte så mycket om de dom sa, blev mycket klagomål idag.
fyra stationer senare fick vi äta hamburgare, mättande. ändå
satt jag mig och tröck i mig kakor sen. kunde inte låta bli, h1

åkte tillbaka tidigare till skolan iallafall, åkte halv ett.
kom till skolan, var där några minuter. sen gick ja hem
i rask takt. haha

kom hem, och snart ska ja äta igen.........
pannkakor
lär sluta med att jag äter cirka en halv, högst.
med tanke på min mage, och den e mätt den.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0