lördag 1643

min efterlängtade jacka jag har provat och kollat på hur länge som helst, är nu slut. hahahha gud va irriterad jag var. var både i stan och birsta och kkollade , men ne. gone
var där med jessica, dom kom och hämtade upp mig sen for vi vidare till stan. jessica provade trettioelva klänningar tror ja, haha. men hon köpte två tillslut, hur söt va inte den vita ? :OOO:):):) har själv provat den en gång, men ne. byststorlek för stor för den. va ska man göre lix

och jag köpte miggggggg en annan jacka, hoho nöjd faktiskt. kostade också sexhundra, far min betalade halva, me love him <333333333<3<3<33
ja kan väl lägga in en bild, eftersom du e så nyfiken..... haha



ursäkta facet och allt dedär, men själva jackan syndes bäst på den bilden

- åt iallafall subway, hur gott va inte derå, de va längesen. gudars skymmning va ja njöt.
men ja tyckte dom snålade med dressingen, ren besvikelse faktiskt.
och kakorna, halllllllå när började dom göra dom mindre ? :OO:O:O:O:O:O
aja

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0