lördag 0318, söndag då kanske ..

ja elin hämtade upp mig förut, åkte hem till henne. hon duschade, och fixade sig. sen kom jeffe, sen maja.

tog sin tid innan vi kom iväg, men iväg kom vi.
kom till crusingen, stavningen skiter jag i. sådär fåre bli iallafall ...

gick fram och tillbaka där, satt oss vid nått bord där ett tag. sen gick vi vidare.
tillslut kom filip, simon och baggen å. kom säkert nån mer som jag helt glömt bort. fast ne, tror ändå inte det. menmen, strax efter dom kom drog vi. kom hem tio i tolv.... hm, haha
ligger i soffan, med datorn i knät. inte så trött, men jag kan tänka mig sj imorgon, ska upp vid nio. sitta på gården sex timmar till. det slutar fyra, fem har jag samling. då ska ja spela match. hua, men jag överlever nog.
finns inget på teven, så därför sitter jag här.
pratar med smilip, halv fyra på natten. ja, trevligt, ;)

aja.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0