hejdå vännen.

du var så jävla nära, och det vet alla.

du bara försvinner, du släpper taget, du lämnar mig här ..
jag tänker inte vänta på dig när du äter sakta längre,
jag tänker inte bära dig mer när du inte orkar.
för att
du gav upp mig, du har ingen vilja till oss längre.
så då skiter jag i viljan jag har kvar också.
för jag vägrar stå här och se på.

är trött på att höra dig säga,
jag saknar dig.
för du har aldrig visat det mindre .. hur mycket jag än vill,
så kan jag inte tro på dig längre.
det gör ont att veta, att du är rätt så
borta nu.

du vet att jag har haft en av mina bästa tider med dig,
vi har upplevt så mycket tillsammans.
jag glömmer inte dig, och medans jag skrev dedär nickade jag på huvudet ..

men ja, vi kommer att ses igen, vi kommer att byta meningar igen.
men inget kommer bli som vanligt mer. och
jag tror att det, vet vi båda två.

jag ska låtsas som att jag
klarar det bra, att gå vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0