fredag 1521

hallådär.
behöver inte säga att jag är trött längre, ni fattar det ändå.

skola idag, tröttsamt jävla lång den va.
och elin var inte där, knappt en hel lektion iallafall.
det är illa, men mattias har räddat mig idag lite då o då.
jag tackar honom. haha
nejmen jag har för det mesta sutte ensam på en bänk,
hemskt trevligt, verkligen

ikväll sover julia hos mig,
och imrogon kliver vi upp kvart i tio, och fjorton minuter senare går vi vidare till gården.
vi ska hinna, för jag vägrar kliva upp tidigare.

åt förut, första gången på hela dagen.
fast då räknar jag bort en hårdbrödmacka, och två colanappar. haha

orkar inte de här nu, så hejdå
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0