torsdag 1901

idag är ja happyface, det är vi hela högen.
dagen har rullat på som bara den, aldrig illa, flörtgubbe.
efter lite pluggande köpte vi oss mat från cosmos, nyttiga tjejer, all the time we know.
vi åt, sen fortsatte vi att råa. ha, är man grym så är man. pgubbe
sen hittade elin mina slingor, hahhahahahaha .. det slutade som det slutade,
ni lär märka ja. punkter
sen drog vi oss till malin, oooo mer happyface där. jackan va dögull ju. ser lite mc ut i den, men vafan. coolsara, dgubbe. tog med mig den, och gick vidare till mamma. väl här hemma hittade vi mormor, mycket trevligt. visade min nya jacka, hon åkte strax efter. och nu, eja. here we are
ska snart på träningen, först in en snabbis hos far min.

imorgon är det fredag, birstadag hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0