torsdag 1205

jag längtar iallafall tills imorgon. birsta here i come , eller we. ha
ja elin och moa sätter oss på bussen efter skolan och tömmer kontot lite sådär sakta men säkert.
vi gör det iallafall med stil, flörtgubbe.

hade en väldigt trött dag igår, gjorde mig en toscakaka till pappa. jag brände mig på ugnen,
jamen är man bäst så är man.
den blev lite bränd, men ingen fara. den äts iallafall ..
mamma hämtade mig, och när vi kom hem stog mormor moster och kusin på gården. dom hade med sig fika, vi tackade inte nej. dom kom in, och vi pratade och ja som sagt fikade.mycket trevligt
malin är för go hon <3
hon skulle ta hem en skinnjacka åt mig idag, så den kanske köps inom väldigt kort. jag hoppas

nejmen idag hänkar elin med mig hem,vi ska ha pluggardag förfan. fick ett sånt där brev imorse, ha. vi insåg nog båda två att ja, vi behöver en pluggardag. vi har ju faktiskt några prov här snart. satt
men jag har jobbat upp mig på slöjden iallafall, vg . lalal happyface
och på mattens första mening stog det - på det svåraste provet hittills slog du till med ett VG.
DU INTE ILLA SARA SVENSSON ..
känner mig rätt nöjd faktiskt. men mina minuter skulle kunna minskas, ursäkta mor min
nu ska jag ta mig till gympan, har inga grejjor idag. men det glömdes faktiskt bort imorse.
förlåt mamma igen, och pappa . ha

först ska ja leta reda på ann louise. lämnar in inlämningen. sen sporthallen.
och puss, vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0