tisdag 2248

känsliga läsare varnas. hahahahah

sitter i soffan fortfarande, har legat här precis, hela dagen. hyffsat skönt
men ensam var ja, inte lika roligt nej ..
men jag överlevde

jag är ändå sjuk satt, jag gissar på magjsuka av nått slag. men jag mår bättre, har haft dödligt ont i magen.
men då har jag tryckt i mig alldeless för mycket tradolan istället. inte bra nej, menmen. då har jag inte ont istället , lite bättre liksom. jag somnade vid två halv tre. mamma kom hem sex, det första jag sa "är du redan hemma" hahahhahahah .. kändes som om tiden gick hur snabbt som helst. så de va skönt att få sova iallafall. sen fortsatte jag se tv, åt litegrann också. sen gick ja och spydde. den som nu intresseras av det liksom .. usch
så det ända jag behåller i magen är vatten just nu. men det klarar jag, vattensara som elin brukar säga. flörtgubbe.
hur som helst hade jag inte gått på skolan imorron, om det varit nån. det äre ju inte, så jag lär sitta inne och dega. hoppas på att nån kan komma och hälsa på mig kanske .. lalallalal, nu gör jag ett gulligt vovveansikte. eller kanske carl jan ? vad säger ni .. haha -
sitter iallafall och pratar med jessica på msn, hon är i fjällen. saknar henne ju, vi som har så kul. och nu kom ja på en sak.

fick ju mig ett par snowboardskor i jul. jag och mamma följde ju med jens och hans släkt till fjällen. och då hyrde vi en bräda till mig. jag tyckte det var kul och det gick väl rätt bra för att vara första gången. det är enda gången jag åkt, en enda gång. och då fick jag ett par snowboardskor av mamma i julklapp, hahahha.. bara för att jag tyckt det vare kul. hon vill nog att jag ska börja liksom.
sen häromdagen ba i bilen när hon hämtade mig hos pappa "jag har köpt en bräda till dig" oväntat och jja, sen sa hon, men du får inte se den än, för jag har skickat upp den till fjällen med jens föräldrar. vi ska dit på måndag. ska bli skönt att åka bort några dagar. sen ska jag ta mig ut i backen som snowboardåkare. vi märker väl om jag kommer tillbaka med gips och brutna ben. vem vet vem vet .. smilis

som sagt har jag ju äte tradolan hela dagen, får nån jävla bieffekt som klias. över hela kroppen, dåligt jobbigt. men nu drar nått i mina ögonlock. dötrött ju. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0