tisdag 1804

fan dagen har gått snabbt, förutom självaste skolan. men den var väl ok, har haft litt kul faktiskt. ha .. fick även reda på engelskan, g. sämsta någonsin, har haft vg på alla innan, men ne. nu tyder det på dåligt pluggande sara, aldrig bra. men ja dog inte, så ja. vi får helt enkelt leva med det ett tag. ja och julia skulle ju egentligen vara med andreas idag, men ikke. han skulle på nån kurs till eukortet. aja, det gör oss inget. lite sad face, men vi överlevde =)
vi gick faktiskt  på pizzan, åt oss varsin rulle. inte hela, men åt gjorde vi. sen drog vi oss till gravarna, gick runt lite. sen drog vi hem till mor min.
har gått runt och provat lite kläder, haha .. och JAAAAAAAA, JAG ÄR BRUN .. lallalalla, fast jag antar att det bara se ut så. för att jag inte har något riktigt lyse på rummet. always in the dark liksom.
menmen, elin kommer sen nångång, hon sover här inatt, med mig...... bara mig, love is in the air, naaaaat elin.

ber även om ursäkt till elinpelin, jag erkänner att det var kul, men räkan....
kanske inte så kul att höra i längden ^

kanske, bara kanske. att jag skriver sen. fast ne, det orkas nog inte. har inte tid serru -
och imorgon drar ja till paradisbadet, sen konfa på kvällen. haru tur hörs vi,
0706646913

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0