tisdag 1551

ja hej. igen, ha

har tråkigt, och fan va skönt det är ute. tror ja ska ta mig ut på balkongen och sola litegranna. skulle behöva lite färg faktiskt, haha .. fast jullen tyckte ja va brun igår, tack och bockar för den kommentaren. puss

hoppas på samma väder imorron, då kan ja ta med mig vännorna ut och sätta mig på trappan.
fan jag ser fram emot morgondagen, på skolan ..
nejmen vädret pekar mot sommar, och det gör mitt litt glad, eftersom att sara svensson ska ha roligt och skönt i sommar. och den som inte får umgås med mig, har otur. HAHAHAHHAH, tänk dig ett sånt där retande kaxigt skratt nu.
bra (Y) ..
 nu ska ja ta mig en bit kladdkaka , för lådan som papa köpte mig. var äcklig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0